P062410LJ-0057

First Lady Michelle Obama hosts First Lady Svetlana Medvedeva of Russia, right, on the Truman Balcony of the White House, June 24, 2010. (Official White House Photo by Lawrence Jackson)

 

This official White House photograph is being made available only for publication by news organizations and/or for personal use printing by the subject(s) of the photograph. The photograph may not be manipulated in any way and may not be used in commercial or political materials, advertisements, emails, products, promotions that in any way suggests approval or endorsement of the President, the First Family, or the White House.

 

 

  • Karlen. 5y

  • gun postal 5y

    CUCKHOLD whines: "How can you be so sure vinknk is me and im vinknk "

    LOL. Did you forget about that episode the other night where I told you exactly where you lived? Stop playing your stupid game.... VINKINKY!

    If you weren't one and the same, you wouldn't even bother asking that question -- you could care less if you you were vinknk or not. LOL.

    Hey vink, You have a certain unique style. You can open a dozen new accounts and we could still tell it was you! You just don't know how to assume a completely different personality. Who knows, maybe it's that conceited behavior that you just can't completely repress that's coming out. That's not necessarily a bad thing though.

    It's like KarlenM. That guy will never pretend to be another Flickr user because he loves himself too much. He loves to hear (see) himself talk. He loves to get the reaction he is getting. He can't bear to see someone else get the attention.

    You should be more like him. Be comfortable in your own skin.
  • Sweetie Pie - The Great American! 5y

    yeah vinknk has his balls wrapped around his brains. hahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  • Socialism is an enemy of the USA 5y

    That was a JOKE on you butt postal hhahahahahhaha do you really believe your own propaganda
  • Socialism is an enemy of the USA 5y

    Hey Karlen, I like the link... IM MAD AS HELL IM NOT GONNA TAKE IT ANYMORE!

    www.youtube.com/watch?v=q_qgVn-Op7Q&feature=related
  • gun postal 5y

    You mean a joke on YOU?! LOL!

    Tell you what CUCKOLD.... I am NEVER wrong.

    NEVER.

    It's just a fact of life.

    If you insist on your bullshit, I'll post your info publicly and you shouldn't care because it isn't true... right? LOL.
  • Karlen. 5y

    postal, the truth is we all love ourselves. Don't pretend that you don't. It's natural.
  • Sweetie Pie - The Great American! 5y

    yeah, there you go...the three stooges all together....karlenM, unalienable and vinknk aka ....so many delusional accounts.
  • Yunhо yang new 5y

    I forgot to take my medication this morning, so I'm going off the Reictal scale. Can anyone lend me their medication?
  • Socialism is an enemy of the USA 5y

    Please do that butt postal, BTW you are in deep doo doo with flickr already and about to be deleted
  • Sweetie Pie - The Great American! 5y

    hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa like they are gonna tell you what they think. what an ass....
  • Yunhо yang new 5y

    I'm screaming for more medication...you scream, she screams, we all scream for ice cream.
  • gun postal 5y

    LOL. There you go again, VINKINKY. Making stupid comments. You know I'm right and you know I gotcha! LOL!

    Poor guy. :(
  • gun postal 5y

    Karlen: I won't disagree with you there, but it's not because I'm conceited. My self-love is more about self-confidence on my part than blind and mindless conceit.
  • Karlen. 5y

    that's right. It's all about self-confidence. shit. we could agree on something.
    But, still, 99% of the time you are wrong. )))
    Speaking of self-conceited people, Obama comes to mind.
  • gun postal 5y

    Vinkinky. LOL! Are you trying to get me in trouble? You are sooo... what's the word... stupid? That or you are just hopelessly naive or ignorant, which in either case can be dangerous. Just be glad I'm not a bad or malicious person. LOL.
  • gun postal 5y

    So cuckold, you still haven't answered the big question: How does it feel sharing your wife with a BBC? LOL. I really really want to know!
  • gun postal 5y

    Vink, it's hilarious how anyone is able to use Google maps with STREET VIEW® these days! Did you know that Arcadia is fully mapped? **wink-wink**

    LOL! Bye folks! Gotta go back to work. Some of us do have jobs! lol.
  • Sweetie Pie - The Great American! 5y

    hey buttface, aqua addressed you on another photo...don't stay here and talk to gunpostal. ya moron.
  • Fabio Sabatini 5y

    lovely dress :)
23,362 views
27 faves
186 comments
Taken on June 24, 2010
  • EF24-70mm f/2.8L USM
  • ƒ/5.6
  • 24.0 mm
  • 1/250
  • 200
  • Flash (off, did not fire)
  • Show EXIF
This photo is in 1 album
This photo is in 3 galleries

Additional info

  • Viewing this photo Public
  • Safety level of this photo Safe
  • S Search
    Photo navigation
    < > Thumbnail navigation
    Z Zoom
    B Back to context