new icn messageflickr-free-ic3d pan white
~ Raining days ... | by ✰ a .n .d .y (人・㉨・)♡
Back to photostream

~ Raining days ...

Hi fellows :)

 

Here is raining so much these days, so It's difficult to take pics on te sun light~~

The worst part is "how" to deal with 5 freak girls during theses days, they can't go out and play or go to the shopping, so they stay at home doing some stufs, I decided to take a group of photos showing what my Girls usually do during raining days hehe ^^

 

This group on the pic is alway talking and gossiping about other dolls life hehe ^^' . They genereally sit together and start talking about school and loves

 

Me : Hey Girls ! Say "HI" to the cam!! ^____^~

Cherry : Hi mommy *o*~~~

Holy: Hello world!!!Look how beauty I am with these big breasts *_*~

Charlie: Her..Hi-i-i ^/////^ ...Cherry is it really necessary to Ms.Perillo to take pics every time that we're doing something? ó///////ò

Holy: Oh Charl! Don't be silly ! How can the handsome Taes see us if we don't take any pic U.ú don't you want to find your "Romeu"??

Charlie: Yeah...bu-u-t I think that..I ..I...ú/////ù

Holy: Soooooo...smile and try to be beautiful like ME ! ^_^

Cherry: I don't want a Romeu...I want a charming prince! With a white horse..and a castle *__*

Holy: Puf! Cher late me be honest ..the charming prince's Fabric is going down the drain u.u you need to be happy if you find a commoner

Cherry: Bubububu a wanna a Charming prince TT^TT

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Oi galera! :)

 

Esta chovendo muito esses dias então esta difícil tirar fotos ao ar livre

A pior parte é como conviver com 5 garotas loucas dentro de casa, q não podem sair para brincar , passear, ir ao shopping, ficam em casa presas, então decidi tirar algumas fotos doq minhas filhas fazem nesses dias ^^

 

Esse grupinho da foto ta sempre fofocando e falando da vida de outras dolls, elas ficam no flickr olhando na net as histórias e algumas elas acompanham como se fossem novelas xD . sempre se sentam juntas para falar da escola e dos amores.

 

Me : Hey Girls ! Digam "HI" para a cam!! ^____^~

Cherry : Hi mommy *o*~~~

Holy: Hello world!!!Olhem como estou linnnda com esses peitões *_*~

Charlie: Her..Hi-i-i ^/////^ ...Cherry é realmente necessário q a Ms.Perillo tire fotos de nós todas as vezes que estamos fazendo algo?? ó///////ò

Holy: Oh Charl! Não seja boba, silly girl ! Como vc acha q os Taes gatos vão ver agente se não tiramos nenhuma foto U.ú vc não quer achar o seu "Romeu"??

Charlie: Yeah...ma-a-as eu acho q eu já..já-a ..ú/////ù

Holy: Entãããaooooo...sorria para a câmera e tente ser bonita tanto quanto EU ! ^_^

Cherry: Mais eu não quero um Romeu..Quero um Principe Encantado! Com um cavalo branco ..e um castelo *__*

Holy: Puf! Cher deixe me ser honesta ..A Fábrica de Princípes Encantados tá indo pelo ralo u.u fique feliz se vc achar um plebeu

Cherry: Bubububu mais mais eu quero um Príncipe Encantado TT^TT

2,384 views
13 faves
8 comments
Taken on January 11, 2012