NYC - cultural icon

    Newer Older

    This guy has the job every man in the world dreams of: he stands on a street corner in his underwear and women walk up, touch his butt, hug him, and drop money in his guitar.

    As they turn to cross the street, he warns "Be careful. There are a lot of wierdos in the City."

    Do tell.

    imagepeace, sarahlicious_1986, and 25 other people added this photo to their favorites.

    1. imagepeace 104 months ago | reply

      HA HA and WOW...wow!!!!

    2. tsmyther 104 months ago | reply

      Yeah, but don't tell me there's not a little envy in his job description.

    3. sacredartuk [deleted] 89 months ago | reply

      Awesome job..and man.Go get 'em stud!

    4. mintlipgloss 86 months ago | reply

      Pot...kettle...black!

    5. fourstarcashiernathan 75 months ago | reply

      I would like to walk up to him and touch his butt and his front of course lol...I love how he wears Fruit of the Looms hehe. I think the Naked Cowboy is bi what do y'all think?

    6. dancerdude [deleted] 69 months ago | reply

      idk what he is............ but his job sure is awesome!!!!!!!!!!!!!!

    7. gladbach_hool 68 months ago | reply

      A legend of NY City ;)

    8. cpcmollet 54 months ago | reply

      great shot !!
      New York -  Naked cowboy

    9. TxCowboyDancer 30 months ago | reply

      Thank you for posting your photo under Creative Commons License. I used the photo in my article:

      "Halloween Costume Idea: Go as the 'Naked Cowboy'"
      www.squidoo.com/halloween-costume-idea-naked-cowboy

      Cheers!

    keyboard shortcuts: previous photo next photo L view in light box F favorite < scroll film strip left > scroll film strip right ? show all shortcuts