photo by secret squirrel

    Newer Older

    Leitch heavy haulage Rare KW Seen here at Trafalagar Westbound in 1977

    pappa11, alco_dl500b, ESPEDGE, and 11 other people added this photo to their favorites.

    1. pappa11 56 months ago | reply

      another great photo another great truck is this a S925 looks like hes dropping off the white line machine for the new highway

    2. ESPEDGE 56 months ago | reply

      Awsome looking early model Kenny, These S900s are getting quite collectable now days, great shot of a heavy haulage one.

    3. secret squirrel6 56 months ago | reply

      Thanks Pappa= nah he wasnt dropping anything off he just stopped for some fish and chips Lol=Thanks Gary yeah they sure are i think there was only 38 of them imported into Australia or something like that and thank god for that it was this model that really got Kenworth up and going in Aussie =Thanks Pappa and Thanks Gary

    4. atkipete 56 months ago | reply

      Apparently they wanted to bring in the K series but it wasnt available in RH drive

    5. secret squirrel6 56 months ago | reply

      Thanks Pete oh fair dinkum mate gee that would have been unreal what a pity great info mate i didnt know that thanks Pete

    6. jimmy_on_the_spot 56 months ago | reply

      Another piece of history captured Craig.Yes this is a S-925 and was the first of 3 that Trail Bay Haulage originally owned,8V71 GM and torsion bar back end.Cheers James.

    7. Cauchi_A 56 months ago | reply

      Cant help looking at that Kingswood that must have been new or nearly new back then ,great photo BTW.!

    8. secret squirrel6 56 months ago | reply

      Thanks James thats fantastic info mate i dont know how you blokes do that i would never have known that so thats awesome yeah was rapted when this one pulled up as i was Walking Home if you have any info on any of my Pics feel free to let me know mate=Thanks Anthony hahah yeah he was a local bloke who owned that i used to see them all the time there was a couple of Yellow ones and blue ones too Aaaaaah the good old days eh mate=Thanks James and Anthony

    9. Cauchi_A 56 months ago | reply

      Yeah i wish i could live back in those days again.

    10. secret squirrel6 56 months ago | reply

      Thanks Anthony would be good if we could mix the best of both worlds eh as a matter of fact there is one just up the road from me and in good nick too sort od a silvery blue colour i thought of you when i saw it LOL thanks Anthony

    11. atkinson3800 19 months ago | reply

      Joooiiiiiisssssssuuusssss Squirrel heres one of those fantastic photos that's been hiding away in the Squirrel vault that ive overlooked

    12. secret squirrel6 19 months ago | reply

      Thanks Craig hahahaha Yeah this was back in the Day when I had to get the Pushy out and chase Trucks Down How sweet is this they dont make em like this anymore eh Craig

    keyboard shortcuts: previous photo next photo L view in light box F favorite < scroll film strip left > scroll film strip right ? show all shortcuts