new icn messageflickr-free-ic3d pan white
Gambar seksi di kolam mandi ala majalah mangga | by penyubiru
Back to photostream

Gambar seksi di kolam mandi ala majalah mangga

Amacam? seksi tak? posing ala-ala artis baru nak glemer posing tepi kolam mandi dalam majalah mangga.hehe...

 

Ekceli,dah lama tak turun swimming. pagi ni terasa nak swimming plak. Qariena pun nak itut jugak. bawak dia turun swimming sekali. lagipun dah lama tak bawak Qariena swimming jugak. Kakak dia, Batrisyia tu boleh katakan tiap-tiap petang swimming. tapi pagi ni dia pi sekolah, so tinggalah abahnye dan Qariena swimming 2 beranak.;p

2,160 views
0 faves
0 comments
Taken on March 30, 2010