Luncheon Talk with DSAI n Dr.Zakariah (MIER) 'Subsidi - Bebanan Negara Or Bebanan Rakyat' (13)

    Newer Older

    Shaik Asgar Ibrahim, and 2 other people added this photo to their favorites.

    View 20 more comments

    1. suhis2012 38 months ago | reply

      assalamualaikum, tahniah bt dato kerna dijauhkan dari kesalahan fitnah jahat. Syukur kehardrat illahi,.Dato pakatan rakyat pasti memerintah negara pada pru13 ini.....golongan usahawan muda akan sentiasa bersma dato untuk memerintah malaysia dengan jayanya.....

    2. khana79 37 months ago | reply

      TIkar Buluh ajak kita dengar video umi hafilda woiii,,,orang ler ni dah tak pakai tikar buluh,,,semua pakai karpet,,pasal tuh dia suka dengar fitnah2 orang fasik tuh,,banyak2 orang yang educated dan politician dia suka dengar umi hafilda,,,hahahahaha,,memang lawak...apapun insyaalah pilihan raya ini memihak kepada pakatan rakyat,,amat2 pasti,,
      kalau tikar buluh dok baca berita harian dengan utusan nih lah jadinya.....orang buat kenyataan video boleh duit,,kita yang dengar boleh juga,,boleh gila...

    3. din_mz316 35 months ago | reply

      asalamualaikum dato seri ....saman je GERAKAN ANTI PEYELEWENGAN SELANGOR (GAPS)
      yang hanya tau nak mencari kesalanan kerajaan negeri saja.sepatutnya bila dah ada nama dibelakang tu selangor kena tulus lah nie tidak hanya cari PKR ,DAP dan PAS.napa BN selangor semua ok ke?

    4. jmismail59@gmail.com 34 months ago | reply

      Azrul DSAI ada bagi duit kat hampa kah ni

    5. jmismail59@gmail.com 34 months ago | reply

      Thank you for your comments lets the people in PKR or PR open thier eyes..

    6. jmismail59@gmail.com 34 months ago | reply

      Salam hampa tu jadikan dia PM kat umah hampa tu

    7. jmismail59@gmail.com 34 months ago | reply

      Barang barang naik harga bukan di malaysia saja hang kena faham bahlol

    8. jmismail59@gmail.com 34 months ago | reply

      Woooi apa salah dengan kerjaan pasai lawyer hang yang tipu hang dan awat kait orang ni orang tu tengok diri sendiri tu....

    9. jmismail59@gmail.com 34 months ago | reply

      Betui hang cakap tu bagui hang cekap

    10. jmismail59@gmail.com 34 months ago | reply

      Doa banyak banyak untuk masuk kat kubuq bro

    11. jmismail59@gmail.com 34 months ago | reply

      Siapa yang tipu Hi Khana hang ni jurucakap DSAI kah berapa banyak duit dia kuar untuk hang jadi jurucakap dia cerminkan lah diri hang dulu baru cakap pasai orang lain diri sendiri tak betui nak katakan orang lain pula

    12. picturefreak2009 34 months ago | reply

      Untuk menawan kota konstantinople dari kerajaan Rom adalah sesuatu yg tidak mustahil bagi Sultan Muhammad Al-Fateh,inikan pula hanya kota Putrajaya.......Dan apabila kamu yakin dan bertawakal,"Sesungguhnya kami telah memberikan kamu kemenangan yang nyata"Surah Al-fath:1

    13. picturefreak2009 34 months ago | reply

      .Lihat suasana sekarang.......rata2 rakyat sudah fed up.....Minda rakyat sekarang...."We're at war now.....Congrats DSAI majoriti mahu berikan peluang kpd anda...Ini adalah amanah yg besar kpd anda.Gunakan dgn sebaik-baiknya...Jadikan Al-Quran itu guideline tuan.Khutbah terakhir Rasulullah Saw :
      "Sesungguhnya aku tinggalkan kepada kamu dua perkara, yang sekiranya kamu berpegang teguh dan mengikuti kedua-duanya, nescaya kamu tidak akan tersesat selama-lamanya. Itulah Al Quran dan Sunnah ku".Wassalam,All the best DSAI,may Allah be with you.

    14. olivepopeye1 33 months ago | reply

      Assalamualaikum Dato, Saya selalu tertanya tanya, apa yang org takut kan sgt, kalau DSAI menang dan menjadi PM kita yang baru? kecuali lah "mereka" tu ada kepentingan projek dgn kerajaan sekarang ni...mengapa kita tak beri peluang kepada Pakatan Rakyat utk memerintah? yang ada sekarang ni pon bukan nye baik sgt, byk buruk dari mendatangkan kebaikan..
      Saya berdoa semoga Pakatan Rakyat menang di PRU13 ni... Lawan Tetap Lawan...

    15. lim yang tahu 32 months ago | reply

      (bangsa keramat) yang si bangsat ni memang lela jadi sampah masyarakat ,dah tak boleh pilih apa tu perasuah ,hakim negara=project leburaya tun ZAKI ; DAIM $ Rakyat Billion2 ; TUN Mahathir*#@anak tun ARAK SAN MIGUEL~~$$$~beli MOBIL-PETRON,,,NAJIB ROSE`mah cincin Scorpene $500+400 juta (tikarbuluh - u tak dapat berita di B.H & UTUSAN M`SIA ) Di sengajakan dan apa KAU Dapat dikennnnntut ?hutang NGR $530 Billion???? bila mereka ikut kapar TERBANG MASING2 keluar negera .!?

    16. amar5201 31 months ago | reply

      Good luck Dato.!I can feel your sincererity. You had suffered long enough for Rakyat. Remember bekalan untuk akhirat juga ye.

    17. iskandarazlan76@yahoo.com 30 months ago | reply

      Assalamualaikm Dato Sri Anwar, saya harap Dato banyak2 lah bersabar dengan tomahan yang tak masuk di akal, ini lah yg di katakan dunia akhir zaman, inilah syaitan yg bertopeng kan manusia, dia berani berkata apa sahaja kepada orang yg dia tidak suka, pada hal dalam agama islam pun tidak membenarkan mencaci menghina apa lagi memfitnah sesama sendiri, malahan Allah menyuruh kita berdoa supaya orang yg dihina ini dijauhkan daripada fitnah dan sebagainye, mahkamah pun telah memutuskan Dato Sri tidak bersalah maka Dato Sri dibebaskan, kita siapa yg hanya kais pagi makan pagi, tengok utusan malaysia kita pun ikut melenting macam orang bodoh, bagaimana pun saya dan semua rakan2 berharap sangat2 Dato Sri Anwar menjadi Perdana Menteri Malaysia yang perihatin kepada rakyat selamat berjuang Dato sekian terima kasih. Allah Huakhbar 3x...

    18. joe jordang 30 months ago | reply

      WAHAI orang yg bergelar BANGSA KERAMAT bertaubat;lah dari meghina orang sebab manusia dijadikan tuhan supaya sentiasa takut kepada ALLAH kalau kamu kata kamu orang ISLAM;;;;;amin

    19. Anti Fitnah 25 months ago | reply

      InsyaAllah inilah pemimpin rakyat! Semoga Allah melindungi Dato Seri daripada fitnah dajal puak UMNO!

    20. shazak 24 months ago | reply


      AKU SOKONG DSAI KALAU SEKARANG DIA BERSUMPAH LAKNAT TAK PERNAH MELIWAT DAN MENJALINKAN HUBUNGAN SULIT DENGAN ISTERI ORANG.....TAKBIR 3X..!!!.

    keyboard shortcuts: previous photo next photo L view in light box F favorite < scroll film strip left > scroll film strip right ? show all shortcuts