flickr-free-ic3d pan white

Lugo - walking in the city - A caminhar pela cidade

English

 

en.wikipedia.org/wiki/Lugo

 

is a city in northwestern Spain in the autonomous community of Galicia. It is the capital of the province of Lugo. The municipality had a population of 99,074 in 2012, which makes it the fourth most populated city in Galicia.

 

Lugo is the only city in the world to be surrounded by completely intact Roman walls, which reach a height of 10 to 15 metres along a 2117 m circuit ringed with 71 towers. The walk along the top is continuous round the circuit, and features ten gates. These 3rd century walls are protected by UNESCO as a World Heritage Site. The bridge over the Minho is essentially of Roman date, though many repairs over the centuries have effaced its Roman character......

 

Português

 

pt.wikipedia.org/wiki/Lugo_(Espanha)

 

Lugo é uma cidade galega, capital da província de Lugo e da comarca homónima. É uma cidade de origen celta e romana, no primeiro caso como um povoado em honra do deus Lug ou Lugh e logo fundada já como campamento militar do Império em 25 a.C. por Paulo Fábio Máximo, é a mais antiga da Galiza. Construída nas proximidades dum castro, na época romana recebeu o nome de Lucus Augusti. São testemunha dos seus primeiros anos de história os numerosos restos romanos, muitos deles conservados no Museu Provincial, e sobretudo a muralha romana, única no mundo que conserva todo o seu perímetro e declarada Património da Humanidade em 2000.

Ao longo da sua história passou por períodos de abandono, bem como por importantes momentos na história do país em que esteve integrada. Desde a mobilização em 842 dum grande exército galego para conquistar Oviedo e entronizar Ramiro I das Astúrias como primeiro rei da dinastia galega, até o pronunciamento do Coronel Miguel Solís, que daria começo à revolução galega de 1846.

Geograficamente, a cidade fica num outeiro, nas terras do Alto Minho, e circundada pelo próprio rio Minho, além de outros mais pequenos, como o Mera. O concelho, incluído na Reserva da Biosfera "Terras do Minho", é o segundo mais extenso da Galiza, sendo actualmente habitado por 98 007 pessoas, correspondendo ao quarto mais populoso depois de Vigo, Corunha e Ourense.

Actualmente, Lugo é uma cidade comercial e de serviços, com um campus universitário especializado em ciências agrárias. Destacam-se também as populares festas realizadas na cidade como o Arde Lucus, que relembra o passado romano e castrejo da cidade, e as Festas do São Froilão de Lugo, que cada ano atraem à cidade mais de um milhão de visitantes entre 4 e 12 de Outubro....

 

Galego

 

gl.wikipedia.org/wiki/Lugo

 

Lugo é unha cidade galega, capital da provincia de Lugo e da comarca homónima. Fundada no ano 25 a.C. por Paulo Fabio Máximo, é unha cidade de orixe romana e a máis antiga de Galicia. Construída nas proximidades dun castro, na época romana recibiu o nome de Lucus Augusti. Son testemuña dos seus primeiros anos de historia os numerosos restos romanos, moitos deles conservados no Museo Provincial, e sobre todo a Muralla Romana, única no mundo que conserva todo o seu perímetro e declarada Patrimonio da Humanidade no ano 2000.

 

Ao longo da súa historia ocorreron tanto épocas de abandono como importantes momentos na historia do país, dende a xuntanza no ano 842 dun grande exército galego para conquistar Oviedo e entronizar a Ramiro I como primeiro rei da dinastía galega, ata o pronunciamento do Coronel Miguel Solís, que daría comezo á Revolución Galega de 1846......

461 views
0 faves
0 comments
Taken on September 3, 2012