CURSA DEL NEANDERTAL (Capellades - 27/10/2013)
Amb poc temps aquesta cursa s’ha consolidat en el seu àmbit a causa de la bona organització del Club AEMDEKP, i el bon tracte dels inscrits.
Cada any canvia l’equip director de l’organització, i el lloc de sortida i arribada que sempre és a dins de Capellades. Però el full de ruta és suficientment sòlid perquè el resultat sigui bo.
La cursa és prou dura, tècnica i a la vegada assequible, i la caminada prou agraïda pels respectius participants.
En la sortida de la caminada, em trobava en situació frontal. Aparentment era una sortida com una altra. Va sonar el petard que indicava el moment de sortir. Es va produir una bona fumarada. I de sobte veig sortir de la boira dos marxadors un darrere l’altre. Veig clara la foto. Enfoco, enquadro, mentre ells es sincronitzen en els moviments. I va sortir la “foto”. No sempre et trobes ocasions així. Però si hi ets i estàs al cas,...

___________________________


En poco tiempo esta carrera se ha consolidado en su ámbito debido a la buena organización del Club AEMDEKP, y el buen trato de los inscritos.
Cada año cambia el equipo director de la organización, y el lugar de salida y llegada que siempre está dentro de Capellades. Pero la hoja de ruta es suficientemente sólido para que el resultado sea bueno.
La carrera es bastante dura, técnica y a la vez asequible, y la caminata agradable.
En la salida de la caminata, me encontraba en situación frontal. Aparentemente era una salida como otra. Sonó el petardo que indicaba el momento de salir. Se produjo una buena humareda. Y de repente veo salir de la niebla dos marchadores uno tras otro. Veo clara la foto. Enfoco, encuadro y mientras, ellos se sincronizan en sus movimientos. Y salió la "foto". No siempre te encuentras ocasiones así. Pero si estás allí y estás atento, ...
435 photos · 197 views
1 3 4 5