(1 to 100 of 587 replies)
Sticky 

Envoy Request

Kei-Xero 8:10pm, 4 April 2009
Kei:the Envoy have Come to a decesion . . . Either have Shokio Step down from The Uchiha Bros or you will have a War on your hands . . choose wisly please*dissappears*
1 3 4 5 6
(1 to 100 of 587 replies)
Šhφκΐ 9 years ago
war it is
Šhφκΐ 9 years ago
am i supposed 2 b scared
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
wow that was a fast decision
Šhφκΐ 9 years ago
ok im bak
Kei-Xero 9 years ago
Kei:are you sure Shokio?you dont have to be so cocky you know . . . .
Miya loves anime 9 years ago
carful shokio. he is bisexual. he said he going to "wup that uchiha bro ass".......O.O XD
hey everyone
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
hey katie
Okashii (Im Back!!) 9 years ago
Okashii: *standing next to kei* are you sure shokio
he is always mad don't mind him
Kei-Xero 9 years ago
Kei: . . . . . shut up miya . . .
huh?
will someone explain to me what is going on here please
Miya loves anime 9 years ago
that was a suggestion right?
well then, no....i think i'll pass on it.
but thanks anyways :)
huh?
MOD
yea he's sure
what are we talking about now
Kei-Xero 9 years ago
Kei:you'd think the leader be able to speek for hisself . . . .
Okashii (Im Back!!) 9 years ago
Okashii: *chuckles*
MOD
well maybe he's off.... n plus i can handle u 2 by my self
Miya loves anime 9 years ago
kei....if you arnt bisexual then why did you try to rape me?
and why did you delete the reply you had that said you want to "wup that uchiha bro ass"?
i think you dont want people to know your bisexual. o.o
Katie:*smiles and laughs*
MOD
*bitch smacks okashi*
o.o
aback account [deleted] 9 years ago
miya! XD
MOD
*spits in kei's face*
Okashii (Im Back!!) 9 years ago
Okashii: *poos* can you say shadow clone?? *smiles* damn so aggresive!
Kei-Xero 9 years ago
Kei:you know what im just tune you out miya . . . oh poor Kenshi . . . .
aback account [deleted] 9 years ago
...
Kei-Xero 9 years ago
Kei:eeew . . was that neccessary?
MOD
poor me? doubt it
Miya loves anime 9 years ago
ohhh! so its true! XD
MOD
very necessary
MOD
u disgusting bisexual
Miya loves anime 9 years ago
XD
MOD
miya never lies
aback account [deleted] 9 years ago
lol... u got yourself in some deep s**t kei
Kei-Xero 9 years ago
Kei:ok . . . one more Bisexual joke and some1 gonna die . . .
Miya loves anime 9 years ago
wow. kenshi knows me pretty well cause he's right. i never lie! ^-^
Miya loves anime 9 years ago
ohhhhh.....brb!
MOD
*cough under breath* bi-sex-u-al
omg don't hurt yourselves please*looking them fighting*
Okashii (Im Back!!) Posted 9 years ago. Edited by Okashii (Im Back!!) (member) 9 years ago
Ryu Kokki: this is gay
Miya loves anime 9 years ago
kei ish a bisexual! :O

lol i forgot about this retarded thing! XD
MOD
wow
aback account [deleted] 9 years ago
ah, so they made it official
o.o
MOD
see there okashii do u realy want a leader that fucks and gets fucked ..,,, i wouldn't
aback account [deleted] 9 years ago
rofl! i remeber that miya! ^-^
Kei-Xero 9 years ago
Kei:son of a bitch!damn you!you now damn well thats not true!
Okashii (Im Back!!) 9 years ago
Ryu Kokki: damn yall talk alot
aback account [deleted] 9 years ago
learn sum new cussings... u say damn 2 often
haha it must be because you are just now saying something about it
MOD
its ok kei the truth is painful n sometimes none of us want to accept it but it is still the truth
Miya loves anime 9 years ago
wronge kei. i know damn well that IS true.
and thank you for calling me a bitch kei! i give congrats you! ^-^
o.o wow
MOD
*whispers 2 miya* bis have been know to hit women watchout ok
Okashii (Im Back!!) 9 years ago
Ryu Kokki: you want new cuss words i got yo fukin cuss words
Miya loves anime 9 years ago
*wispers back* lol yeah, i know.
Kei-Xero 9 years ago
Kei:booring all you guys really do is talk shit!and i call-wth am doing!*slaps miya and kenshii*
MOD
kei but not only tie truth is painful but the things u do with those guys is painful 2 ur buttox but u still take it
aback account [deleted] 9 years ago
*punches kei* who do you slap now?
Kei-Xero 9 years ago
Kei:i dont slap now i punch!*punches her in the face*
MOD
*behind tree* u miss it was a substitute n a slap isnt as painful as takin 8inches up the buttox u would kno that huh?
aback account [deleted] 9 years ago
*poof* kage bunshin, baka!
Okashii (Im Back!!) 9 years ago
Okashii: *throws kunai kenshi* you say a lot of homo things
Kei-Xero 9 years ago
Kei:hmm ok*pulls out a kunai*is that all you can do?poof?
aback account [deleted] 9 years ago
.... :O
Šhφκΐ Posted 9 years ago. Edited by Šhφκΐ (member) 9 years ago
*catches both kunais*
aback account [deleted] 9 years ago
*yawns*
aback account [deleted] 9 years ago
kei, I don't care if ur str8, bi or gay, but u shouldn't hurt miya
Šhφκΐ 9 years ago
kenshi is gone now while i left he was on the computer*coughs* im bac now though
Kei-Xero 9 years ago
Kei:what happen you guys call back-up?
aback account [deleted] 9 years ago
*sits in tree and quietly*...
Šhφκΐ 9 years ago
he wouldn't need back-up taking care of low-class trash uchihas such as you 2 anyways
Okashii (Im Back!!) 9 years ago
Okashii: this is there plan a kei
Kei-Xero 9 years ago
Kei:i didnt hurt miya . . . . except the slap but that was neccassary
Šhφκΐ 9 years ago
*lites cigarette*
Šhφκΐ 9 years ago
*blows smoke*
aback account [deleted] 9 years ago
and I gave u teh remedy 4 teh slapping...
Šhφκΐ 9 years ago
thats low kei u can hit miya all u want but wen u touch tha wife i have to draw the line
Kei-Xero 9 years ago
Kei:fare enough but it me vs you now . . .and no way am i losing
Šhφκΐ 9 years ago
hittin gurls like the cunt u r
aback account [deleted] 9 years ago
*laughs*
Šhφκΐ 9 years ago
*blows smoke in his face* go do some push-ups 1st kid
hi shokio
Okashii (Im Back!!) Posted 9 years ago. Edited by Okashii (Im Back!!) (member) 9 years ago
Okashii: kei wouldent have to hit gurls if they dint talk so much shit like you its alright if kei hits you cause your like the main bitch
Kei-Xero 9 years ago
Kei:fuck off shokio or i will have to hurt you b4 i hurt your girl
aback account [deleted] 9 years ago
if kei is a normal guy he shouldn't mind girls
who is his girl
Šhφκΐ 9 years ago
okashii y do u follow this guy i mean seriously 1 hes gay 2 hes pathetic and 3 ur better than him i'd rather see u leading the envoy agents rather than a gay guy
are you just going to ignor me shokio
aback account [deleted] 9 years ago
u got that right
who me
Okashii (Im Back!!) 9 years ago
Okashii: 1st he's my bro 2cd YOUR gay 3rd i dont follow i lead 4th i relly dont need any reason to see that your a douche
aback account [deleted] 9 years ago
no, Shokio when talking 2 Okashii
Kei-Xero 9 years ago
Kei:heyyyy!im not gay!
o ok but yeah you do have a point there
aback account [deleted] 9 years ago
*frowns*
whats wrong?
1 3 4 5 6
(1 to 100 of 587 replies)
Groups Beta