(101 to 200 of 220 replies)
ill show u what reoma has past on to me.
2
(101 to 200 of 220 replies)
billowy floor [deleted] 9 years ago
*jumps higher in the tree* man this is boring
*relaxes*Yeah...*starts poking at the ground*
billowy floor [deleted] 9 years ago
*looks at the sky in the highest part of the tree*
embarrassed trends [deleted] 9 years ago
wow nice fight
*falls asleep on the rock*
MOD
°®έ◎må 9 years ago
-laying in tree-
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
*lay against tree* hmmmm...................
ςαяяιε 9 years ago
looks like you guys had fun.
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
hey carrie *hugs*
ςαяяιε 9 years ago
hey kris *smiles and hugs back*
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
whats up?
ςαяяιε 9 years ago
not too much, and you?
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
tired thats it.......
ςαяяιε 9 years ago
awe.
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
yeah wow its dull around here..........
orange sign [deleted] 9 years ago
dull as watching paint dry
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
hi tom tom
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
yeah but who would watch paint dry
orange sign [deleted] 9 years ago
my cousin
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
*lay down on ground* *take out kuni knife n tosses it in the air n catches it **repeats*
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
o wow wierd
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
*sighs* need something to do
orange sign [deleted] 9 years ago
be careful you may cut your self lol

don't you have games and stuff to play with?
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
i already playing my ps2 finished reading n cleaned now i need something else to do

*catches kuni knife and throws it at u*
think ~ he'll catch it~
ςαяяιε 9 years ago
i'm listening to music. :P
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
what song?
ςαяяιε 9 years ago
from the inside by linkin park
orange sign [deleted] 9 years ago
*catches it with fingers* easy
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
cool


i no throw it back
orange sign [deleted] 9 years ago
*throws it back*
ςαяяιε 9 years ago
*sighs*
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
*catches it* hmmm...........*throw 5 at u* this should be fun *still layin down*
ςαяяιε 9 years ago
i'm about to eat.
i've ate alot this weekend. XD
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
dam i need to eat didnt eat all day
orange sign [deleted] 9 years ago
*catches them with one hand and smiles* yeah
ςαяяιε 9 years ago
i don't eat during the week.
i'm never hungry except for
on the weekends.
orange sign [deleted] 9 years ago
i just ate some hour ago
orange sign [deleted] 9 years ago
same here lol
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
*throws 10 at u* dont use ur hands
ςαяяιε 9 years ago
ehh. i have to get off and eat.
i'll be on later, (:
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
cya carrie
orange sign [deleted] 9 years ago
*catches them with feet*
billowy floor [deleted] 9 years ago
wow ^_^ that looks fun
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
*throws 100* no hands or feet
orange sign [deleted] 9 years ago
*catches them with wind*
billowy floor [deleted] 9 years ago
Whoa that's amazing
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
good...*repeats*

no jutsus no hand no feet think out side the box
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
hmmm no reply *stands up and lays in tree*
orange sign [deleted] 9 years ago
*catches them with rope and ties them together*
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
......interesting................*jumps down*
MOD
°®έ◎må 9 years ago
.........-yawns-
orange sign [deleted] 9 years ago
you said think out side the box *smiles*
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
i no

hello reo

*Shou-Geki-Shou* pay attention
€MMA bitche§ 9 years ago
heyy krissyyyyy its ur daughter emma
€MMA bitche§ 9 years ago
heyyy reoma
MOD
°®έ◎må 9 years ago
sup.
€MMA bitche§ 9 years ago
heyy tom tom
Immortal Leo ~Junora~ Posted 9 years ago. Edited by Immortal Leo ~Junora~ (member) 9 years ago
hey daughter ^.^

*stops attack*

*walks to daughter* how r u love?
orange sign [deleted] 9 years ago
hey *falls asleep*
€MMA bitche§ 9 years ago
ok im just board
MOD
°®έ◎må 9 years ago
....-yawns more-
€MMA bitche§ 9 years ago
soooo i want a cupcake lol XDD
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
i c

*walk to tom tom* *pokes head*
im not done with u
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
*throws emma a cupcakes*
€MMA bitche§ 9 years ago
XDD u get him mommy
orange sign [deleted] 9 years ago
*yawns and snores*
€MMA bitche§ 9 years ago
yayyyyyyy *eats cupcakes* mmmmmmmmmmmmm
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
*kickes him in the stomach* men.......

*walks n lays in tree*
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
*smiles at emma*
orange sign [deleted] 9 years ago
*feels nothing and snores more*
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
*throws paper bomb at reo*
€MMA bitche§ 9 years ago
XDDD
Immortal Leo ~Junora~ Posted 9 years ago. Edited by Immortal Leo ~Junora~ (member) 9 years ago
hmmm.........emma do u have any Exploding Pouch?
€MMA bitche§ 9 years ago
*reaches in her pocket and takes out an exploding pouch*
€MMA bitche§ 9 years ago
i love u mommy
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
*jumps down from tree*

put one on tom tom love
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
love u to ^.^
orange sign [deleted] 9 years ago
i herd that *still sleeping*
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
^.^ good.........
orange sign [deleted] 9 years ago
whatever *snores*
orange sign [deleted] 9 years ago
gtg se ya later
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
nahh im a stop messin with u tom tom ....
Immortal Leo ~Junora~ 9 years ago
bye ^.^
€MMA bitche§ 9 years ago
hola im backkk >)
GOMU-GOMU NO... ~Nare 9 years ago
damn another fight?
billowy floor [deleted] 9 years ago
LOL that's funny as hell
€MMA bitche§ 9 years ago
Xdddd
BYE peace out :) 9 years ago
u guys have been at this 4 like 3 hrs
billowy floor [deleted] 9 years ago
wow this is soooo fun *runs around really fast*
GOMU-GOMU NO... ~Nare 9 years ago
its kinda pathetic...
billowy floor [deleted] 9 years ago
*stops and looks at nare* wow that's cold
GOMU-GOMU NO... ~Nare 9 years ago
well a new pointless fight starts every couple hours
bumpy control [deleted] Posted 9 years ago. Edited by bumpy control (member) 9 years ago
I wouldn't go so far as pathetic but they do 'fight' a lot.^^ But whatever floats their boat.
bumpy control [deleted] 9 years ago
...............
Mikki! :P
bumpy control [deleted] 9 years ago
Hi KGG! >:p
billowy floor [deleted] 9 years ago
hey wat is up?
various stem [deleted] 9 years ago
hey! =D
bumpy control [deleted] Posted 9 years ago. Edited by bumpy control (member) 9 years ago
Watching Lady and the Tramp XD you?
mighty history [deleted] 9 years ago
yo
2
(101 to 200 of 220 replies)
Groups Beta