new icn messageflickr-free-ic3d pan white
Margarita en gotas | by BIELE - Asturias en Imágenes
Back to photostream

Margarita en gotas

Dedicada a Sorgine..

 

La malograda Eva Cassidy..

 

pongan la música baja, no se vaya a caer la gota..

 

No lo puedo evitar, la vista siempre se me va hacia las hierbas altas, hacia los campos cubiertos de niebla, a cualquier lugar de donde pueda estar colgada una gota de rocío, a las flores cercanas a ellas, a las puntas de las hojas, en las ramas de los árboles, a las telas de araña, a los musgos o a las paredes sombrías.

 

En todos éstos años caminando por caminos estrechos, (los Asturianos lean, "calelles" o Calees") fuí aprendiendo lugares donde encontrar los modelos para mis fotos, y es que cuando camino voy como buscando exteriores donde poder "rodar" cuando lleguen las nieblas o las lluvias.

 

Inevitablemente siempre llego a casa con las rodillas mojadas y los codos impregnados de agua. Suelo llevar una pequeña esterilla, pero evitar mojarse es dificil, a veces acabas adoptando posturas inverosímiles.

 

Con ésta flor no sucedio lo mismo, ésta vez el agua caía de arriba, hierba y flor estaban en una pared de piedra sobre la que arrollaba el exceso de agua de un camino flanqueado con centenarias hayas, el agua goteaba con previsible frecuencia, aprovechando la humedad de la pared, un par de plantas de frambuesas mostraban sus frutos rojo intenso.

 

Así que ésta ocasión las gotas me caían sobre la cabeza, los hombros y las mas descaradas dentro del cuello. Me acabé tapando con la boina por eso de que mas vale tener la neurona caliente..

 

Y éste fue el resultado, es una gota tomada en Octubre pasado, la encontré por casualidad haciendo limpieza en el disco duro.. quien sabe lo que acabaré encontrando en él, los discos duros no tienen idea de lo que saben, y yo menos.

 

mas imágenes en:

www.luislafuente.es/

 

Non puedo evitalo, la vista siempres me va escontra les yerbes altes, escontra los campos cubiertos de borrina, a cualquier llugar d'onde pueda tar colgada una gota de rosada, a les flores cercanes a elles, a les puntes de les fueyes, nes cañes de los árboles, a les teles d'araña, a los mofos o a les parés visiegues.

 

En toos éstos años caminando per caminos estrechos, (los Asturianos llean, "calelles" o Calees") fuí aprendiendo llugares onde atopar los modelo pa les mios semeyes, y ye que cuando camín voi como buscando esteriores onde poder "rodar" cuando lleguen les borrines o les agües.

 

Inevitablemente siempres llego a casa coles rodíes moyaes y los coldos trescalaos d'agua. Suelo llevar una pequeña esteriella, pero evitar moyase ye dificil, dacuando acabes adoptando postures inverosímiles.

 

Con ésta flor non sucedio lo mesmo, ésta vegada l'agua cayía de riba, yerba y flor taben nuna paré de piedra sobro la qu'arollaba l'escesu d'agua d'un camín flanqueado con centenaries hayas, l'agua pingaba con previsible frecuencia, aprovechando la muga de la paré, un par de plantes d'artimores amosaben los sos frutos coloráu intensu.

 

Así que ésta ocasión les gotes cayíenme sobro la cabeza, los costazos y les mas descaraes dientro del pescuezu. Acabé tapando cola boína por eso de que mas val tener la neurona caliente..

 

Y ésti foi'l resultáu, ye una gota tomada n'Ochobre pasáu, atopéla por casualidá faciendo llimpieza nel discu duru.. el que sabe lo que voi acabar atopando nél, los discos duros nun tienen idea de lo que saben, y yo menos.

 

mas imaxes en:

www.imagenesdeasturias.com/

4,665 views
96 faves
145 comments
Taken on October 9, 2008