new icn messageflickr-free-ic3d pan white
Borong Coklat Di Langkawi | by Hazmin Hamudin
Back to photostream

Borong Coklat Di Langkawi

Kalau pergi Langkawi memang tak sah kalau tak borong coklat dengan banyaknya. Siapa yang tak beli coklat kalau pergi Langkawi tu memang rugi la sebab harga yang ditawarkan memang murah. Aku dah bandingkan sendiri harga coklat di Kuala Lumpur dengan Langkawi. Memang banyak murahnya harga coklat dekat Langkawi tu.

 

Jangan terkejut pulak dalam sedar tak sedar, jumlah yang akan dibayar nanti pasti mencecah ratusan ringgit. Hehe. Aku rasa memang dah jadi perkara normal beli coklat sampai beratus-ratus kalau dekat Langkawi ni. Mula-mula akupun terkejut jugak tengok orang depan aku bayar coklat dengan harga dua ratus lebih. Sekali terkena jugak dekat diri sendiri. Hehe.

 

Aku pun baru tahu pasal coklat berasal dari Korea yang sedang hangat di Malaysia sekarang ni. Siapa tahu? Tu kotak warna hijau dekat gambar atas tu yang tertulis Pepero. Yang aku beli tu Pepero Almond. Memang marvelous la rasa dia. Memang tak rugi beli. Selain Pepero, Whittakers Almond Gold memang aku cadangkan untuk korang beli. Terbaik jugak.

 

So, kalau korang pergi Langkawi tu, bolehlah borong coklat macam aku ni. Haha. Tapi jangan terkejut kalau harga sampai beratus-ratus ya. Itu normal. Pinggan mangkuk? Pinggan mangkuk memang aku tak beli. Haha.

 

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

185 views
0 faves
0 comments
Taken on December 20, 2013